ارغوان
ارغوان
میبینی؟!
به تماشاگه ویرانی ما آمدهاند...
ماندهایم،
تا ببینیم نبودن را...
_هوشنگ ابتهاج
میبینی؟!
به تماشاگه ویرانی ما آمدهاند...
ماندهایم،
تا ببینیم نبودن را...
_هوشنگ ابتهاج
- ۵.۱k
- ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط