{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی ها براشون میجنگی ولی اونا برات پایان خوبو رقم نمیزنند :(

دیدگاه ها (۰)

:)

من اگر کافر و بی دین و خرابم ب تو چ

AHahahahahaha

حالا،ازاین دیدنگاه کن، توکه باخلق خدا، اینطوری، چه روزگاری د...

در نهایت خوشا به حال کسانی که پایان داستانشان با شهادت رقم خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط