{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رو این ادیت بزنم ؟

رو این ادیت بزنم ؟
دیدگاه ها (۳)

کاش یکیم با دیونه بازیا من اینجوری عاشقم میشد

من که اینجوریم شما رو نم دونم

من میرم بخوابم پس اگه دیدی حالت خوب شود منو بیدار نکن:(

این پاین رو بخون

😂😂😂خیلی دوست داشتم این ادیت رو بزنم😂😂😂😂و زدم😂

بازنشر شه:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط