{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بانو هایده

خیلی زیبا خوند و اون عزیزی که رفت از زندگیم که حرفم بهش بود😅💔
دیدگاه ها (۳)

آف ابدی از زندگی

چه داستان جالبی تعریف کرد فقط صدا کم

هعی

شایع

خیلی جواب بی ادبی رو با بانو هایده میدی ... سلیقه موسیقی خیل...

به به 🍷🌊بانو هایده روحت شاد🖤بچه ها یه خاطره تعریف کنم من رفت...

اون پسره مو سفیده خیلی قشنگ تر خوند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط