{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مبارزه را واگذاشتیم رو کردیم به دیپلماسی التماسی

‌♨️ ️‌قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد

‌🔹 ‌دیدم در برنامه به وقت ایران اعلام شد که کاش فرودگاه مهرآباد را می‌بستند تا تیم مذاکره‌کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان می‌گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

✍وارونه نمایی نفرمایید!
مگر این آمریکا و رژیم صهیونیستی نبودند که بعد از تحمل ضربات سنگین، به دنبال توقف جنگ و آتش‌بس بودند؟

حالا چه شد که ورق برگشت و میفرمایید ایران برای جلوگیری از خونریزی مجبور به رفتن پای میز مذاکره شد؟

مگر وقتی پای ایران روی گلوی آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، ناگهان صحبت از ضرورت توقف جنگ و مذاکره مطرح نشد و حزب الله را تنها در برابر دشمن قرار ندادیم؟

آیا دشمن متوقف شد یا گستاخ‌تر؟

خیر جناب قالیباف! آنچه باعث توقف نصفه و نیمه جنگ در لبنان شد سفر شما و مذاکره شما نبود؛ بستن تنگه هرمز بود.

چون دشمن غدّار ما فقط زور میفهمد نه مذاکره.
دیدگاه ها (۱)

مجلس به امر رهبر برگرد به پشت‌سنگر

مجلس چرا تعطیله

‌♨️ ️‌قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از...

‌♨️ ️‌قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط