{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تف به روی غم و غصه 😐🤣😂

تف به روی غم و غصه 😐🤣😂
دیدگاه ها (۱۴)

دیگه تو باشی و از این کارا نکنی😁😂

آبجیمه 😍😘😋

زیر و بخون

ست با قشنگم 😍

ایرانی نیستید فارسی صحبت میکنید فقط،تف به روی شما که اینقد ب...

ما شرقی شادیم نخورده سرخوش ومستنیستیم و نبودیم غصه خور غم پر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط