{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وا دا فاک😂

وا دا فاک😂
دیدگاه ها (۲)

درخواستی چندروزه شیطون شدم😈

کسی هست بیاد باهم رامیون بخوریم؟😈😂(جدی نگیرین)

-برگرد+ولی من بهت ضربه ی بدی زدم-حاظرم هزاران هزار بار دگر ا...

اهنگ قفلیمه

وا دا.‌.....

وا دا فا------

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط