{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروزتولدش بود بهس تبریک گفتم...ولی اون

امروزتولدش بود بهس تبریک گفتم...ولی اون
اون منو نشناخت...
دیدگاه ها (۳)

نگاش نکن پدسگگگگگ مال منههههه

من به لباسات هم حسودیم میشه.....من اصلا با ایشون لاس نمیزنم ...

دختر قشنگم..

میدونی که؟

یهو نشناخت منو دیگه اون...𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 ...

تولد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط