{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودمو بیشتر از همه اذیت کردم ک بقیه اسیب نبینن:)

خودمو بیشتر از همه اذیت کردم ک بقیه اسیب نبینن:)
دیدگاه ها (۳)

هر دوستی هم دشمنی داره...)

باش💔

حق:)

هوم.....

دوستان من خودمو اذیت کردم و زخمی کردم

شاید بقیه چیزی نبینن ولی ما روه های خودمون رواز توی درونمون ...

سریع این نبر باس جمع میشد تا به بقیه اسیب نزنه 😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط