{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
قَݪبـم با هَمه وُجوُدِش‌ میــخادِت!🫀 ‌‌️
.
دیدگاه ها (۱)

"چشمات قشنگ ترین چیز دنیا بود برام اما دیگه نیست"!

ι wanт тo ѕleep ғor ever [میخام برای همیشه بخوابم:)

نسبت به سن و سالت زیادی پاره ای..

کبوده قلبم زیره شکنجه نبودت

اعلااااام حضور... 👋بریم خنده بازار یا حسش نیست؟ به نظرم این ...

حسین جان یه نفر با تمام وجودش دلتنگته...❤️#جان_پناه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط