دوستان میخواستم بگم زندگی رو رها کنید انقد فاز چس ناله نگ
دوستان میخواستم بگم زندگی رو رها کنید انقد فاز چس ناله نگیرید هممون تو زندگی خیلی غم و غصه داریم که میتونیم انقد بهشون فکر کنیم که بمیریم ولی کاره درست اینه که تف کنی تو صورت غم و غصه ها و پاشی زندگیتو بکنی خیلی راحت میشه از دسته غم و غصه ها. فرار کرد ❤️🩹💚
- ۴.۱k
- ۱۴ تیر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط