اگه غربی ها به سیستمهای دفاع هوایی چند لایه پاتریوت و تاد
اگه غربی ها به سیستمهای دفاع هوایی چند لایه پاتریوت و تاد و جاولین و اشتروم شدو و گنبد آهنین و فلاخن داوود و ارو ۳ و ۴ و غیره مینازند. ما بچه شیعه ها و هیأتی ها هم به گنبد آهنی پنج لایه: علی وحسن و حسین و فاطمه زهرا و محمد مینازیم. لبیک یا ابوالفضل. لبیک یا حسین🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
- ۵۴۴
- ۲۷ آبان ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط