{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لایو ویورس شوگا!🔥

لایو ویورس شوگا!🔥

امروز زیاد غذا نخوردم و قبل از رفتن روى استیج فقط یه نصف موز خوردم. الان باید برم کلى غذاى خوشمزه بخورم. از اونجایی که اعضا هم همه اینجان، باید با همدیگه بنوشیم

به لطف همه شما آرمی‌ها، از تور و فعالیت‌هام خيلى لذت بردم.

اگه بگم ”به‌زودى” مثل اینه که دروغ گفتم. پس ميگم بیاید سال 2025 همدیگه رو ببینیم. لطفاً یکم منتظر بمونید. بیاید اون‌موقع همدیگه رو ببینیم. باااای ~👋🏼

#WEVERSE
دیدگاه ها (۱۰)

آپدیت استوری اینستاگرام جیهوپ #JHOPE

آپدیت اینستاگرام جیهوپبهت تبریک میگم یونگی❤️‍🔥🔥#JHOPE

لایو ویورس شوگا!🔥تا امروز توی تور 28 تا کنسرت اجرا کردم. و ل...

لایو ویورس شوگا!🔥*کامنت ميخونه* وضعیت گلوت خوبه؟ معلومه که خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط