لایو ویورس شوگا!🔥
لایو ویورس شوگا!🔥
امروز زیاد غذا نخوردم و قبل از رفتن روى استیج فقط یه نصف موز خوردم. الان باید برم کلى غذاى خوشمزه بخورم. از اونجایی که اعضا هم همه اینجان، باید با همدیگه بنوشیم
به لطف همه شما آرمیها، از تور و فعالیتهام خيلى لذت بردم.
اگه بگم ”بهزودى” مثل اینه که دروغ گفتم. پس ميگم بیاید سال 2025 همدیگه رو ببینیم. لطفاً یکم منتظر بمونید. بیاید اونموقع همدیگه رو ببینیم. باااای ~👋🏼
#WEVERSE
امروز زیاد غذا نخوردم و قبل از رفتن روى استیج فقط یه نصف موز خوردم. الان باید برم کلى غذاى خوشمزه بخورم. از اونجایی که اعضا هم همه اینجان، باید با همدیگه بنوشیم
به لطف همه شما آرمیها، از تور و فعالیتهام خيلى لذت بردم.
اگه بگم ”بهزودى” مثل اینه که دروغ گفتم. پس ميگم بیاید سال 2025 همدیگه رو ببینیم. لطفاً یکم منتظر بمونید. بیاید اونموقع همدیگه رو ببینیم. باااای ~👋🏼
#WEVERSE
- ۶.۸k
- ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط