{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهنگ = موده من وقتی سره طرفو شکستم

اهنگ = موده من وقتی سره طرفو شکستم
دیدگاه ها (۲)

بعد اون قسمته لعنتی لب به نودل نزدم😐🥲

حس میکنم فرزنده باکوگو و دابیه🗿🗿💔

ولی این اهنگ>>>>>

اول یکم طنز بقولینخوب قولدین؟ امدم بگم دارم میمیرم عرررررررر...

واقعا عاشقشم ، این پسر ذاتن موده ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط