جِی، ممبر گروه ENHYPEN در لایو اخیرش بیتیاس رو منشن کرد
جِی، ممبر گروه ENHYPEN در لایو اخیرش بیتیاس رو منشن کرد!
👤: آیدل موردعلاقم وقتی کوچیک بودم؟ خب البته بیتیاس. این دلیلیه که من اینجام. پادشاههای کیپاپ، و کسایی که تا ابد بهشون باور خواهم داشت بیتیاس سونبهنیم هستن، واقعا..
من فکر میکنم اونا به نوعی سمبل همیشگیَن. میدونین چی میگم.
#NEWS
⭒-------------------------------------------១-✰
#bangtan_news
࿔˚ᥫ @bangtan_news ᖗ ִֶָ˚。📰🧸
👤: آیدل موردعلاقم وقتی کوچیک بودم؟ خب البته بیتیاس. این دلیلیه که من اینجام. پادشاههای کیپاپ، و کسایی که تا ابد بهشون باور خواهم داشت بیتیاس سونبهنیم هستن، واقعا..
من فکر میکنم اونا به نوعی سمبل همیشگیَن. میدونین چی میگم.
#NEWS
⭒-------------------------------------------១-✰
#bangtan_news
࿔˚ᥫ @bangtan_news ᖗ ִֶָ˚。📰🧸
- ۳.۳k
- ۰۶ دی ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط