{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آره فرقش اینه

آره فرقش اینه
دیدگاه ها (۴)

خدارو شکر که اینجوری نبودم :)

منم همینطور کارکتر منفی ...منم همینطور

به خدا روانییی شدم

مامان چیزه...باشه یاد میگیرم

اره فرقم اینکه بیشتر از همه ناراحتت میکردم اره همیه فرقش

ایران اسلامی با دوران پهلوی فرقش اینه که هرکی جزیره و نفت و ...

ایران اسلامی با دوران پهلوی فرقش اینه که هرکی جزیره و نفت و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط