{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عمرم🥺

عمرم🥺
میمیرم برای گریه کردهای این بشر اخه🥺

سریال: خواهر و برادرانم
دیدگاه ها (۴)

الهی

من برا این دوتا بشر میمیرم #بی_تی_اس #تهکوک اصکی برا این فیل...

چقدرر این بشر خوبه اخه

تا آخر عمرم میتونم برای این فیلم گریه کنم 😢😭💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط