{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینستا رو دست بابا بزرگا ندین مگر نه اینطوری میشه 👍

اینستا رو دست بابا بزرگا ندین مگر نه اینطوری میشه 👍
دیدگاه ها (۵)

ما بد نبودیم 💔😢بلد بودیم دنیا مارو نمی خورد 🖤😢ما تنگ بودیم 💔...

ولی این رپ تهیونک

- ایمانی که تو روبیکا بدست اوردین تو اینستا به باد ندین

فالو و لایک یادتون نره. تا کار های بعدی رو از دست ندین 😉🫶

فالو و لایک یادتون نره. تا کار های بعدی رو از دست ندین 😉🫶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط