{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلبم🥺🥲

قلبم🥺🥲
دیگه جا برای گریه کردن ندارم
دیدگاه ها (۲)

چون قلبمو بهت دادم و شکسته تحویلم دادی🥺😢

کپی اجباری🥺

ای خدا 🥺 یادش بخیر این کارتونه💜

ای کاش میشداصلأ ای کاش کلمه ای به نام ای کاش وجود نداشت 🥺🥲

شاید دیگه جونی برای تلاش کردن ندارم؟!

درون قلبم هیچگونه انرژی برای تنفر از کسی ندارم .....‌

دیگه دوست ندارمبا رفتنت قلب مرا شاد کردی تک ستاره قلبمرفتنت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط