{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۲۴روز رئال نداریم

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈 🤍💔
𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝
دیدگاه ها (۵)

چرا حالم خوب نمیشه آخه

خداحافظ KDBدلم برات تنگ میشه

تازه داشتیم عادت میکردیم...

و تمام شد نسل طلایی ما

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝🏾

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝🏾

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝🏾6️⃣6️⃣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط