{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی انلاینم بی هیچ دلیل...💔

گاهی انلاینم بی هیچ دلیل...💔
دیدگاه ها (۸)

بیا یه شب جاهامون عوض کنیم 💔🥀🥺

❤️خدا❤️

🚶‍♀️🥀🥀

خب خب

رابطه سالم فقط با حرف زدنساخته نمیشه،گاهی سکوت آگاهانه است ک...

تو یک انسانی و طبیعیه که گاهی:_ نتونی با همه آدما مهربون باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط