{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی ازتون میپرسه که "دوستم داری؟!"

وقتی ازتون میپرسه که "دوستم داری؟!"
بگید: نه!
به قول خاقانی:
"در سینه ام به جای جان نشستی"

♥️
دیدگاه ها (۰)

هر انسانی،فقط یکبار،برای رسیدن به کسی که دوستش دارد، دیر می ...

...

کسی نیست بیا زندگی را بدزدیمآن وقتمیان دو دیدار قسمت کنیم......

یه چیزی میگم یادت بمونه...#مهران_مدیری

وقتی ای اِن از اعضا میپرسه" منو دوست داری؟"😜

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط