{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از گفتن "دوستت دارم" نترسید!

از گفتن "دوستت دارم" نترسید!
زمانی میرسه که با تمام وجود دوست داری بغلش کنی و بهش بگی خیلی دوستت دارم... اما نداریش.🥀
دیدگاه ها (۰)

اجرای جدید عرفان و خشایار از ترک «جاده»

دیس هیچکس به فدایی با هوش مصنوعی🔥

میخوام درد دل کنم:))))))تو با کارات بهم یاد دادی آدما هیچوقت...

آهنگ پیشنهادی من به مسولین😁😁

گاهی اوقات گفتن دوستت دارم خیلی سخته

خیلی دوست دارم بدونم این دوستمون کیه میشه بگی کی هستی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط