{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😒🖤

😒🖤
دیدگاه ها (۰)

ﺗُﻭ اُﻭﺟِ ﺷُﻟُﻭﻏﻳ ﺗَﻧﻫاﻳﻳﻣُﻭ ﺣِﺳ ﻛَﺭﺩَﻣ 🖤😒🥂

𝑰’𝒎 𝑳𝒐𝒔𝒆 𝑶𝒇 𝑴𝒚 𝑺𝒆𝒍𝒇 :)من‌باختم‌ازخودم🖤😒🥂

هعیی 😒🖤

🙃❤️

فرید و سیران #چشم_چران_عمارت #لایک_کامنت_فالو_یادتون_نره❤

:(((((

𝐑𝐎𝐍𝐀🍟‍‍‍خ‍‍‍و‍‍‍ش او‍‍‍م‍‍‍د‍‍‍ی‍‍‍ ‍‍‍ب‍‍‍‍‍‍ه‍‍‍ ‍‍‍پ‍‍‍‍‍...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط