{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خودم سر زدم حالش خوب نبود🥺🥀

به خودم سر زدم حالش خوب نبود🥺🥀
دیدگاه ها (۰)

#دابسمش

#اندکی لبخند

قدر همو بدونید🥀شاید فردایی نباشه🥀

منو جن ها اتاقم🥲🥀🖤☠️

خوب شد؟ نصفشو خودم ادیت زدم

سلام

این ادیت ها رو خودم زدم خوب شدن یا نه🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط