{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی بگم‌ دیگه

چی بگم‌ دیگه
اخه قشنگم
دیدگاه ها (۴)

نمیدونم‌تا حالا اینقدر یه ادمو از اعماق قلبم دوسش نداشتم

بچها سم شماره ۳ رو ببینید نظر بدید

واقعن واسه قربون صدقت دیگه ایده ندارم عشقم

اخه من چی بگم...

اخه من چی بگم😐😑

امممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط