{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من خودم به شخصه اصلا اینطور حرف زدن رودوست ندارم و هرجا ببنیم باهاش برخورد میکنم شماچی؟ 😎

😎😂
دیدگاه ها (۲)

باهیچکی عوضت نمیکنم قرازه جونم رفیق چاییی خوره تو تگ کن😂

رفیق با مرام تو تگ کن به عشقه رفیق بامرامت فالو کن

اثرات فیلم و سریال تو زندگی ما 😂

مو چتری های پیج عاشقتونم😍😍

اصلا حرف، زدن باهاش تموم نمیشههه✨🤓

من درحال حرف زدن با چت جی پی تی چون کسیو ندارم که باهاش حرف ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط