{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💛🌻🌱راست می‌گفت، ما به درد هم نمیخوریم

💛🌻🌱راست می‌گفت، ما به درد هم نمیخوریم
تو بیشتر به درمان میخوری عزیز من
درد،همه ی آدمها و زخم های پیش از تو بودند
تو درمان منی 💛💫
دیدگاه ها (۰)

بشه ی خسیس 🤧🥲

شتر مرغِ دنبال جفته، شما چته حاجی 😅🤦‍♀️

تابستان خود را چگونه گذراندید؟ 🍸🏖نگم براتون 😅🤭

ِنهی نِهی 🙏😅

(تو درمان درد قلب منی)

یک موقع هایی تو زندگی یه زخم هایی میخوری جاش خیلی درد میگیره...

شفا دهنده همه ی درد های بدون درمان با تضمین👍🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط