💛🌻🌱راست میگفت، ما به درد هم نمیخوریم
💛🌻🌱راست میگفت، ما به درد هم نمیخوریم
تو بیشتر به درمان میخوری عزیز من
درد،همه ی آدمها و زخم های پیش از تو بودند
تو درمان منی 💛💫
تو بیشتر به درمان میخوری عزیز من
درد،همه ی آدمها و زخم های پیش از تو بودند
تو درمان منی 💛💫
- ۶.۴k
- ۱۴ تیر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط