{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🙃👍🏻

🙃👍🏻
دیدگاه ها (۰)

ولی جوری که من تلاش کردم...🙂

غمگین مثل صدای یگانه... 🖤

💔💔

گاهی در نبود یک نفر گویا تمام جهان خالیست...

-🇮🇷-♡ماندن ما در خیابان باعث شدنائب ولی خدا بجای "من" بگه "م...

جنی یا لیسا کدومو انتخاب میکنید؟خودم جنی

صدای ترک خوردن قلبش اومد💔یه نگاه به چنل بنداز خوشت میاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط