{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#ایمووی

دیدگاه ها (۰)

دو جا ایستادن، خیلی قشنگه:۱-روی پای خودت۲-پای حرف خودت#بیو#پ...

همه مشکلاتت رو بسپار به خدای بالای سرت .  God HasBi allaH "#...

برام فرستاد یه قلب بنفش

چرا?

ایمووی

#ایمووی _ادیت

#ایمووی #ادیت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط