{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوه..بیب دیگه به یه ورم هم نیستی!

اوه..بیب دیگه به یه ورم هم نیستی!
دیگه حتی نمیخوام اسمتو توی دایر ام ببینم
دیدگاه ها (۷)

یعنی میشه یه روز از نزدیک ببینمت و اینجوری بپرم توی بغلت؟؟

ولی از وقتی رفتی من دوباره شروع کردم به آسیب زدن به خودم..:)...

اگه قراره کوروش شوهرم بشه ثروت؟ به یه ورمماشین؟ به یه ورمزیب...

میترسم از اینکه یه روزی شب بخوابم صبح بیدار شم ببینم نیستی🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط