{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزارشون رو حالت آهسته

بزارشون رو حالت آهسته
دیدگاه ها (۱)

حس میکنم تو برای منی🙃

و برای تو دختر، قسم میخورم بدترین کارهارو انجام بدم:)

داره ازم خون میچکه❣️

"حتی اگه بازم اشتباه کنم"

اهسته و اهسته و غزلخوان از دولت مجلس و به ظاهر دوستان مجلس و...

کمی اهسته تر بجنگیدمگه نمیبینیدمسولان دیپلماسی درحال مذاکره ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط