{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگذره تموم 💪🏻باید قوی باشی🙂 تو هر سختی کم نیاری🙂

دیدگاه ها (۰)

چه در دل من چه در سرتو 🙂

فقط مال منه👊 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

یالا یالا دلم غیرت کن 💪🏻❤

❤❤

هر چقدر هم قوی باشی و به روی خودت نیاری می‌بری بعضی وقتها🙃🤍

دختر باشی باید قوی باشی.

رفیق کم نیاری😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط