{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صدای قلبم را هیچ کس نشنید 😶💔

صدای قلبم را هیچ کس نشنید 😶💔
دیدگاه ها (۰)

از حالا دیگه من مردم

اگه توهم کریه کردی باهاش: سلام دوست من 🙃🙃😶

یه چیز مشتی

بازم شب 💔💘

صدای شکستن قلبم تا اونجا اومد😢

من صدای تورو با گوشام نمیشنوم،با قلبم میشنوم ...♥️ ִֶָ 🎀 ִֶָ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط