{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ترسم چو باز گردی از دست رفته باشم...

دیدگاه ها (۳)

خسته از فاصله از دور تو را می‌بوسم...!

مرگ من را پایان کن ، میدانند اما خودشان هنوز ، هیچ شروعی را نکرده اند...!

من درکامو کردم الان دنبال فهمیده شدنم...!

احساس یک سقوط و پرت شدن در من بود...

🌱🍒ترسم چو باز گردی، از دست رفته باشم...🌱🍒#سعدی #believeme

می ترسم چشم باز کنمبه زلال بی کرانِ چشمانت زل بزنممی ترسم، ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط