{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منو تو شاید دنیامون یکی بود.؛

منو تو شاید دنیامون یکی بود.؛
دیدگاه ها (۲)

حادثه ی دوست داشتن تو کشنده بود:)

ولی من برای دوست داشتنت خیلی عذاب کشیدم:))

کاش شبی روحم جسم مرا ترک کند:)

ولی من با نبودنت خیلی عذاب میکشم:)💔

حامیم و ایسفاد 😭😭✨✨من و تو شاید دنیامون یکی بود🫠♥️#ایسفادممم...

دخترم دنیامون عجیبه ما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط