{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من و تو همه ی این خیابان ها رو قدم زدیم یادت که نرفته ؟ ک

من و تو همه ی این خیابان ها رو قدم زدیم یادت که نرفته ؟ کاش الان برات میفرستادمش🥲🫴🏻
دیدگاه ها (۱)

دورت بگردم🥹💗یکی هست که برات تب می کنه🥲🫴🏻

🫴🏻❤️‍🩹قلب زخمیمو بگیر ترمیمش کن 🥲بعد بهم برش گردون🙂

مومن شدم وقتی گفتند چشمانت کار خداست!...💗

یه آرمی چند روز پیش یونگی رو تو مرکز خرید شهر استنفورد دیده،...

🚩 هر قدم این ملت در #خیابان، لبیکی روشن به سیدالشهداست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط