{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قشنگه .

قشنگه .
ولیییییی امیداورم قدر بدونی و بفهمی .() (باورش کنی ) .
دیدگاه ها (۴)

هعییی .‌

جالبه .

سعییی کنین . لطفا .... 😅این بده ‌ .

در زندگی به همه اینها نیازمندیم:غم لازمه که شادیو بفهمی سر و...

" اگه تو باورش می کنی...منم باور می کنم"

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط