{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی خوشبحالش🥀

هعی خوشبحالش🥀
بهتره بگیم قسمت نبود🥀🥀
دیدگاه ها (۷)

-به سلامتی قسمت... -چون وقتی به ما رسید، -شد حکمت(؛ 🙄💔🤕️

حرفی نیست🖤🥀

پس من درد و زجر رو دارم باهم میکشم🥀

من همونم که بی تو دنیاش جهنمه رفیقhttps://wisgoon.com/arezo3...

یجورایی کارما با دست خودت بگیم بهتره

اینا ایرانی نیستندالبته بهتره بگیم آدمیزاد نیستند

بهتره بگیم اون تمام شریک جرم هام هست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط