{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ی ادمای دورم فیکن....

دیدگاه ها (۰)

خطاب به اون دوست گوهم

می خوام خودکشی کنم

بچه ها میخوام برای ی مدت عاف بزنم

دورم از ادمای نجس

خسته از ادمای دورم

من قبلا فکر میکردم نمیتونم بدون ادمای دورم زندگی کنم...ولی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط