{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

alituhe 73516879

دیدگاه ها (۰)

ولی من میگم هیچ دختری چون بدجورخوردم

توف به ذات آدم نامردبی ناموس

بدنکنیدشاید....

ای جان دلن بخدا ....

دو تا دیگه از ما نیست بیبی....:)#Jeena #تکستام@jeena_jeena

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط