{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخواطر دکو هم که شده میرم پولامو جمع میکنم ی پی اس میخرمم

بخواطر دکو هم که شده میرم پولامو جمع میکنم ی پی اس میخرممممممم
دیدگاه ها (۳)

کپشن با شوما

*خون مماخ*

جدی جدی دارم پولامو جمع میکنم برم موتور بخرم🤣🤣🤣♥️💔

باورکنید نتا درست وصل شه جمع میکنم میرم تیکتاک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط