{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حمایت خیلی کمه اگه اینطوری پیش بره باید عاف بزنم و تو این

حمایت خیلی کمه اگه اینطوری پیش بره باید عاف بزنم و تو اینستا فعالیت کنم
دیدگاه ها (۳)

ولی الان عاشقشم

منم دیگه سوال پرسیدن نداره!

سلام بچه ها خوبید من دیگه نمی‌خوام فعالیت کنم چون حمایت هام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط