{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"اگه‌بلد‌بودم‌

"اگه‌بلد‌بودم‌
کِی‌و‌کجا‌بَد‌باشم‌هیچوقت اینقدر‌شکسته‌نمی‌شدم😔💔"
دیدگاه ها (۰)

بد میکردی حالمو چه بودی چه نبودی 😪💔HAMYD🙂💔

🙂💔🗿

عشق واسه هم سال تو بوده تفریح🙂💔

اگه همه ترکت کردن بازم بیا پیشه خودم :)

واقعا اگه فرانسوی یا ایتالیایی بلد بودم هیچوقت لال نمیشدم

شاید بی اعصاب باشم اما هیچوقت بد ذات نیستم نخواهم شد...

‌  ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌             ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌   𝓡𝚎𝖾ꨲ𝗅𝗌‌ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط