{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتی شدم من درب و داغان... 💔

رفتی شدم من درب و داغان... 💔
دیدگاه ها (۲)

تو خواب بدخوات میشم بدترین کابوس. اینجاشو کُردی میگم شیتدم و...

دختره داغان شد😂😭

چه میدانی چه میکشه این دل داغان💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط