{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نابود شدم برگرد بی‌معرفت 😭

نابود شدم برگرد بی‌معرفت 😭
دیدگاه ها (۰)

هنوزم همون دلبریا...! ولی دلبر یکی دیگه)

کجایی؟! 😭💔دلتنگتم بی‌وفا😓

دیوونش بودم😔🖤

من شدم عاشق توی بی معرفت!..

امریکا و اسرائیل:وایی نابود شدم😂🤦‍♀️

خود لخت و بی نقابت بیا...از گفتگو فرار نکن..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط