{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وااای دارم از خوشحالی میرم اون دنیا🧚‍♂️

وااای دارم از خوشحالی میرم اون دنیا🧚‍♂️
دیدگاه ها (۰)

کاش اونجا بودیم☹💜

😘💜💜💜💜💜💜💜

وااااای جیکوک هم اومدن😝😘😘

بنیامین دافم🍌🍌🍌🍌

کیریش.. کیویشمابچچچه هاااا😭😭😭عررررر من دارم میرم اون دنیا......

من که میرم اون دنیا سید😃💔

بدون اون که گذاشته بودم دارم از خوشحالی میمی رم شاید بگید خن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط