{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روحشان شاد

هیییییییییییی!!!
دیدگاه ها (۴)

واییییییییییییی این هوا.........🤤من میمیرم اگه بگین خو یه آس...

حالم حال مرده........:(

درد دارمکسی نیست بیاد پیوی درد و دلم بدهحالا گرفته حس مرگ دا...

این آهنگ عاشقشممممممم

روحشان شاد 😪

هیییییییییییی

﷽‌ روحشان شاد ویادشان گرامی باد🕊️🖤#پنجشنبه_های_دلتنگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط