{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلبم درد گرفت..

قلبم درد گرفت..
انسان زیاد میبینم ولی انسانیت نه..🙃
دیدگاه ها (۱)

صداش قشنگ بودا🙂

اکیپو ولش صمیمیتمون کجا رفتش؟:)

امید وارم درکش نکنی...

....

سقوط انسان

قلبم وقتی پیام آدم مورد عاقما میبینم🌸:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط