{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)

:)

امید من ❤🙂
دیدگاه ها (۱)

نگااااه نمیتونم کاری کنم😂😂😂😂

فقط ٺویے ڪہ ڪلیدِ قلبم رو دارے....😌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امید من...

اره دلبر🙂❤امید من ❤🙃

‌ ﮼طُ‌تنها‌اتفاقِ‌خوبِ‌زندگیمی‌جانا♥️➰ امید من❤🙂⠀

از نا امید هم نا امید ترم🥹🛐

به امید اون روز…....#خدا #امید #انگیزشی #حس_خوب #اکسپلور

چه زیباستزندگی کردن با امید …نه امید بخود؛که غرور است !نه ام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط